تاريخ : پنجشنبه 09 اسفند 1397

سالم دوستان عزیز

پس از مدتها شروع وبلاگ نویسی و در اواخر سال دوست دارم هدیه ای به شما تقویم نمایم.

من هر سال عادت دارم تا بر روی دسکتاپ و موبایل خودم از تقویم هایی که به صورت عکس هست استفاده کنم و امسال هم با جستجویی که انجام دادم تقویم های زیبایی رو پیدا کردم که تقویم شما عزیزان میکنم: 

تقویم 98 برگزیده من که به صورت لینک کردم رو میتونید در صفحه مربوطه به راحتی دانلود کنید و تقویم بسیار زیبایی هست که در طی یک سال با اون مانوس خواهید بود. در ضمن تقویم 98 ایران هم خیلی زیبا هست.

برای دوستداران حیوانات تقویم 98 حیوانات رو توصیه میکنم و که البته با دو تقویم دیگر هم همراه هست که میتونید با یکدیگر استفاده کنید.

بیش از این قلم فرسایی نمیکنم و شما میتونید دیگر تقویم ها رو در این صفحه مشاهده، انتخاب و بارگیری کنید.

با تشکر



ارسال توسط حامد
آخرین مطالب

اسلایدر